شرایط و ضوابط

  1. وبسایت فروش اینترنتی میوه مارکت لیان بر اساس مجموعه قوانین جمهوری اسلامی ایران، جرایم اینترنتی و قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می کند. خریدار ضمن خرید اینترنتی محصولات ، متعهد می شود که از کلیه ی قوانین و مقررات خرید محصولات آگاهی کامل دارد.
  2. کلیه حقوق محتوای موجود در سایت محفوظ است و استخراج یا کپی از هر یک از بخش های سایت تنها با کسب اجازه رسمی سامانه ارتباطات گروه میوه مارکت لیان است. همچنین هرگونه سوء استفاده از نام لیان یا استفاده از نام های مشابه که شبهه مشابهت و تطابق را ایجاد نماید ممنوع است و در صورت وقوع از طریق مراجع قانونی ذیصلاح مورد پیگرد قرار می گیرد.
  3. کلیه اطلاعات شخصی کاربران در سایت به جز برای مراجع قانونی ذیصلاح که در قانون به صراحت به آنها اشاره شده باشد کاملاً محرمانه و محفوظ است و سامانه ارتباطات گروه میوه مارکت لیان تمام تلاش خود را برای محافظت از اطلاعات شخصی کاربران به عمل می آورد. به همین منظور همه تلاش ها برای نفوذ یا تخریب سایت مورد پیگیری قرار می گیرد و در صورت لزوم از طریق مراجع قانونی ذیصلاح اقدام و مورد پیگرد قرار می گیرد.
  4. کلیه اطلاعات وارد شده در سایت توسط خریداران، باید به صورت صحیح در سایت وارد شود و در صورت عدم اعتبار و صحت آنها مسئولیت عواقب احتمالی بعدی مانند نیاز به صرف هزینه مجدد بر عهده وارد کننده اطلاعات است.
  5. پس از انجام عملیات پرداخت خرید ، باید اطلاعات مورد نظر تأیید و قطعی شوند که در این صورت موضوع از طریق پیامک و ایمیل به خریدار اعلام شده و فاکتور خرید برای وی ایمیل می شود و در صورت انجام نشدن درخواست، هزینه پرداخت شده به حساب خریدار بازگشت داده می شود.
  6. برای رعایت حقوق مادی طرفین و به دلیل اینکه احجام محصولات لیان یکسان نمی باشد و تفاوت جزیی با مقادیر واحد اندازه گیری درج شده در فروشگاه لیان دارند مدیریت لیان این اختیار را دارد که مابه تفاوت ریالی محصولات را از حساب اعتباری خریدار کسر و یا به آن اضافه نماید و خریدار ضمن اعلام رضایت از این موضوع حق هیچگونه اعتراضی را ندارد.  ( مثال: ممکن است شما نسبت به خرید 2 کیلو گوجه 1 کیلو سیب زمینی 3 خیار اقدام نمایید و پرداخت آنلاین آن را نیز انجام دهید اما با توجه به اینکه میوه ها و صیفی ها دارای احجام و اوزان یکسان نمی باشد ممکن است از لحاظ وزنی با آنچه که سفارش داده اید اندکی کمتر یا بیشتر باشد ؛ که اگر کمتر از مقدار سفارش شده باشد مابه تفاوت ریالی آن به حساب اعتباری آن واریز می شود و اگر دارای وزن بیشتر باشد اختلاف قیمت آن از حساب مشتری کسر می شود.)
  7. از آنجایی که قیمتها دارای نوسان می باشند و روزانه تغییر می کنند جهت ثبت سفارشات لازم است تسویه حساب مالی انجام پذیرد، چنانچه هر گونه افزایش قیمت که تا زمان تسویه حساب کامل با فروشگاه برای هریک از محصولات مترتب گردد خریدار موظف است نسبت به پرداخت مابه تفاوت آن اقدام نماید.
  8. زمان تحویل سفارشات و محصولات با خریدار هماهنگ میگردد ، چنانچه به هر دلیلی خریدار نتواند محصولات را در موعد مقرر تحویل بگیرد مسئولیت هر گونه افسردگی و پزمردگی محصولات به عهده خریدار می باشد.
  9. خرید آنلاین محصولات از طريق تمامی کارتهای عضو شتاب كه قابليت پرداخت اينترنتي دارند امكان پذير است از این رو خرید محصولات نیازمند داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب و دارای استاندارد شبكه بانکی می باشد.
  10. پرداخت محصولات خریداری شده از سه طریق امکان پذیر است: الف) پرداخت آنلاین ب) پرداخت در محل پ) پرداخت اعتباری
  11. كليه اطلاعات درخواستی در فرم، شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی ، آدرس ارسال محصولات، کدپستی، ایمیل، تلفن همراه، و…. می بایست به صورت صحیح و کامل وارد شوند. چنانچه به هر دلیلی اطلاعات شناسایی خریدار مطابقت نداشته باشد، مسئولیت عواقب مالی و یا عدم تعلق تخفیفات خرید که به مشتریان ارائه می گردد به عهده خریدار می باشد.
  12. در مواقع اضطراری، اطلاع رسانی از طريق پست الكترونيك و يا پيام كوتاه (تلفن همراه) انجام میپذیرد لذا مسئولیت صحت اطلاعات تماس به عهده خريدار می باشد.
  13. برای هر مشتری تنها یک کد اشتراک صادر میگردد و مزایا و امتیازات حاصل از تخفیفات و یا جشنواره ها و اعتبارات حاصل شده از آنها تنها به شخص خریدار تعلق میگیرد و قابل انتقال به غیر ویا تبدیل شدن به وجه نقد ، نمی باشد.
  14. جهت تشویق مشتریان و همچنین ترویج خرید اینترنتی گروه لیان طرحهای تشویقی و تخفیفی خود را در قالب افزایش اعتبار برای هر یک از مشتریان به شرحی که اعلام خواهد شده ارائه میدهد که مشتری می تواند تا سقف اعتبار ذخیره شده از محصولات لیان خرید نماید.
  15. به طور کلی به علت معذورات بهداشتی استرداد محصولات خوراکی و میوه های ارسالی امکان پذیر نمی باشد لذا خریدار متعهد است در زمان تحویل مرسوله از صحت سلامت بسته بندی و محتویات آن اطمینان حاصل نماید و سپس نسبت به تحویل مرسوله اقدام کند.
  16. پیرو بند 12 در صورتی که مرسوله قابل تحویل به خریدار نباشد مرسوله شامل استرداد پول و یا تعویض محصول می باشد.
  17. خریدار متعهد است نسبت به فراهم نمودن شرایط نگهداری میوه ها و محصولات خوراکی اقدام نماید و فروشگاه لیان هیچگونه تعهدی از نحوه نگهداری محصولات پس از تحویل به خریدار ندارد.